Thursday, April 28, 2011

rania favourite !


hahhahaha sume org cmfm familiar ng video clip ni kannn...ape ag hippo and dog la...bley si rania kan dok tergiller2 kan ng video clip ni...dia xreti sebut ag hippo and dog dia akn kate angah nak tgk 'bom bom wey' mebi dia ikut ape yg si hippo tu nyanyikan...heheheh..blk2 aku smpi umh je mesti g kat lappy aku nak tgk bom bom wey...then ble tgk siap menari wey dgn smngt nye ikut si hippo tu nyanyi and si dog tu menari...yg peliknye ble tinggalkan dia sorg dia akan berlari wey sbb dia tkt ng bom bom bom wey nie..dia kate bom bom wey ni momok...hahha..tergelak2 aku tgk dia ni..aku ske la sakat dia ble aku bukak aku sje dok jauh2 jap ag dia sedar aku xde kat dia cmfm dia akan lari punye....hahahahahaha...kalo ade org dok ng dia lyn dia trpkse la tgk dia menari smbil nyanyi ng smngt nye..ng pelat2 nye then ble abes dia akan ckp...'nak ag' dia akn sebut byk kali selagi kte x tkr...hahahaha...byk gak pengaruh rania ng mcm2 video clip kat utube nie..sbb aku kan gilakan utube so aku nak penagruh rania smpi lebam dok layan video2 di utube..tp video yg baik2 jela xde nye nak ajar dak kecik ni merepek2...heheheheh...
ouh rania3 !!!
(",)

0 kritikkan:

Post a Comment