Tuesday, April 12, 2011

EVENING OUTING


6th Aprill 2011

awaiting ena n her bf mr danny @ ktm subang...huhu sje rse nak meronggeng kan dri di waktu2 ptg...plan kami tuk ke empire cz kami berdua x pernah menjejakkan kaki disitu...hahaha so outdated kan..argh dulik hape...mmg akui x pernah pergi pon...kate si ena ade si kimi join skali...skali dtg2 je yg ade dia n danny mane kiminye ?? jeng3 rupenye si danny kate dia letih katenye penat bermuet n presentation...okok xde hal even hal sbnrnye bg aku..mne x nye cm kaco org tgh hot bercintan cintun dating kannn...hahaha..tp xpela trpkse mnyelumberkan diri...then sesampai disitu my 1st impression wow mcm tgh jln2 kat mall singapore...hahaha sumpah class glr ng org x rmi kan..pavi pon kalah..pavi kalah sbb trlalu crowded n bersepah ng org sumtym..tp kat sni mebi weekdays kot kan x rmi la org sgt heaven la kalo jenjalan ng skandal kat sni..jeng2...pd yg ade skandal sile la bwa skandal anda berjln disni...bestla sbb bley banje skandal anda mkn mhl2...pd sape yg tgh addict dok mkn xhebgat dunia mkn tmpt mhl2 ponwaa suggest kan lu org dtg sni k...then si ena rpenye amu shopping mskla doroty perkins standard kami akan mentry segala bju yg adde...last2 si ena berkenan ng 1 suar ni and dia trs grab bai..whoaaa...best skinny jeans tu bai...lawa2...waa dpt try jela beb sbb x mampu a g nak beli..gaji x msk ag bai...hahahahah....then ktorg dok pusing la 1 empire tu dri ats ke bwah..kat ats skali tmpt2 for kids mmg best la aku dok stalker usha baju2 and ape yg ptt present for my rania dia punye bday coming soon may nie...so da decide nak bli ape kat situ..then kesian plak kat si danny yg kelapran ktorg pon dok cri mkn...jln2 kt situ ena ade beli ape yg sedap tu ena alahai aku xingt plak tp best la lyn la tym lapar2 kan..then ktorg kuar g ke subang parade and ktorg mkn kt situ..plannye nk mkn pizza je..smpi2 sne trs tukar plan mkn kat the manhantan fish maret...hahahaha...lazat2...mmg best la ble mkn mhl kan best ag kalo org banje...hahaha...mimpila ayu xde ag da org nak banje ko skunk nie...masuk2 situ ktorg dok berebut la masing2 nak dok kusi sedap kan...last2 aku bg la si couple ni dok kusi sedap dok mengalah kannn...

sesampai je kat seat bagai ktorg pon tgk2 la menu kat situ...hehehehe...then ktorg pon pilih food tuk dimkn...sumenye rase best rsenye sume je nk mkn...then ktorg pon start pilih meals manhanttan platter for 2 meals ni ok jz nice for 3 person la kot bg aku sbb ktorg menggadak mmg x hengat tp mmg full glr perut ktorg...mne x nye dlm ni ade fried fish nuggets, fried calmari,prawns, herb rice and chips,brocolli carots and corns sume dlm 1 plate...fuhhhh....then order plak mnm aku n ena mnm yg sme hehehhe skandal kan msti la nk sme..kotg mnm sweet alabama smoothie and si danny mnm tropical breeze....then smpi2 je order mule la mkn2...hahahah...best2 smbil mkn aku dok merungsingkan dorg cz kasut hiking aku x beli2 ag...hehehe..mne x nye mlm tu aku da kne gerak g dungun terengganu xpdc hiking ng bebudak oars kat gunung berembun..si danny pon dok mle la kol kawan dia sume dok mane nak cri kannn...last2 naseb si azrul bg idea soh aku cari kat habib kat cyber jer...penat gak la ktorg dok pusing kat subang tu dok cari kedai hardware bagai kan...last skali after da mkn tu sume so total ktorg mkn tuk mnm ptg sje nak menghabiskan mase rm90 so rm 30 sorg..style kan hi - tea ktorg rm30 sumpah den cm anakorg kayo weyh..walhal..korg2 jela tau kan...hahahahahahha... :D
btw tenkz to ena n danny pick up aku anr antr aku ke cj tuk aku xpdc ng bbdk oars..tenkz gak kat ena cz teman aku smpi la bus dtg...heheheh...btw sgt best jln2 saje2 ng ko :)

0 kritikkan:

Post a Comment