Thursday, April 21, 2011

WWE !



20th March 2011bermulanya sejarah..hahaha sejarah x sejarah sgt la aku mle melayan WWE world wretling ENTERTAINMENT....hehehehhehe...msti xcayakan...mmg agak merepek pd mulanya ble mle nak start layan...tp ble once da tgk aku trs melekat x pndg kiri kanan dok focus je tgk weyh...cito eyh gini.tym ni aku kat bangsar lepak umh ena...aku bersama2 ena danny kimi and reza...ak dari awal pagi mmg xley tdo..boley katekan pas tgk mu vs newcastle tu mmg aku xley tdo la...then ak pon dok 0n9 je smbil yg len2 tgh tdo..then next pkl 9 lbey si reza bgn...kimi pon bgn pas2 tu.tp si kimi ni tdo bgn tdo bgn la kannn...yg tgl aku berdua ng si reza...si reza ni mmg sibuk dri smlm la dok men game je..naseb aku dok post sumthing kat fb then dok lyn comment jela kat situ...kalo x mmg akux tau nak wt pela..dala tv tym2 tu mmg x de cte..yg aku lyn pg td tym dorg tdo masterchef us...layan sorg2 je tp best je...then trs xde cte mmg buhsan glr aku dok lyn fb ng twitter je smbil kaco2 gak la si reza men game...dia ade la ajar aku men 2,3 game tp aku mls nak dload...then dua2 da terduduk kebuhsanan xtau nak wt ape sbb da buhsan men game and aku xtau nk coment ape kt fb tbe2 si reza pn mle la menagajak aku aktiviti yg menarek xpernh aku lakukan waktu2 umur begini...hahahha...jeng2 nak tau ape yg aku wat...haahaha aku bersame2 dgn si reza mlyn wwe world wrestling ENTERTAINMENT...entertainment ktenye..sbb aku kte xk la tgk drama dorg sume..dia kte da nme pon entertainment...tgk je mcm tgk muveee katenye...hahahahhaha...aku dok lyn almost 1 jam 30 min gak laa...mmg x gerak syiok melaya smpi hafal nme2 wrestler tu...john cena la sin cara la..aku teruje ng sin cara la sbb movement dia sgt fast and sgt style..one more thing costume dia kaler biru ag la aku ske kannn...hahahaha...then adela wrestler yg pmpuan ni wwedivas.com rupenye nme mereka..hahahah..nak tergelak aku ade kaitan ng diva gak rpenye...hahahaha...begitula ctenye akibat kebuhsanan yg melampau xboley tdo and tv de cite aku mmbuat aktiviti yg sgt merepek tpi agak sehat aktiviti itu kannn..tp nk dload ag tuk aku tgk mmg xmungkin kot akan aku lakukann..kao ade org ajak bru la aku dok lyn tgk...heheheh...btw excited sgt gak r tym aku tgk tu...xbley blaaa weyhhh..tenkz to reza cz mmprknalkan aku enetertainment bru nie..i like ! ok da end ~ :)

0 kritikkan:

Post a Comment