Saturday, April 30, 2011

badak berendam !

30th april 2011 - goin to air panas pedas wif my mom and my brother eddy...jumaat mlm sabtu tu tgh tgk tv tbe2 adk aku kate mama jom esk g kolam air panas...yelah lately ni dia asyik gatal2 je..then bisul tumbuh kat jari bagai...macam plek2 je kulit dia..mcm makin worst...so nyum3 ape ag cm syiok je...dlu actually aku pernh plan la nak pergi ng sum1 kolam air ppanas nie...tp tu sume 'tu dulula' xkesampaian pon hajat tu akibat kesiubukkan dan akhirnye putus di tgh jln hahahaha...oops erpesong dri topic plak...ok continue...mama katee haa ok gak tu esk pepagi kte gerk...pdhal tym tu da pkl 12 lebey daa....ktorg sume x tdo ag...then smbung ag layan dok tgk muvee smpi nak dkt pkl 3am bru nak tdo...huhu....
then esk akibat tdo lewat ktorg sume terlajak la subuh pkl 7 bru sedar then cpt2 g smyg masing...aku lak bley plak smbung tdo pas smyg...then mama kejut adk aku dia konon2 bgn la bukak pintu bagai then smbung tdo kat depan tv..ag biadabbb kannn..sume liat glr weyh nak bgn...then ktorg gagahkan diri gak la bgn sbb tkt mama bising kan...then siap2 nak pergi...sume mcm ngelat nak drive...then alasan adk aku diterima pakai kononnye tgn dia sakit sbb bisul baru pecah...so nak x nak aku la yg kne drive kan..amboih bkn men ag la aku kne drive bkn men jauh kan pepagi tu....xkesahlaa...
so nila yg dikatekan BADAK BERENDAMnye apabial setibenye di sne kelihatan x rmi pon org...tp cm layan la sng aku nak berseksian disitu kannn....hahahahaha...lame kot x dtg sni last dtg maunye 3 thn lepas kot !!!! mle2 nak amek feel ktorg sume dok rendam kaki jela dlu kan...then sume cm cabar la sape yg berani rendam kan diri...last2 mama yg excited nak g katenye dia pon gatal2 and eddy yg ajak smmgnye dia ade amslah ng kulit dia hanya mampu rendam kaki x smpi lutut pon k akibat x thn ng kebahangan kolam air panas tu tp aku yg liat yg mls yg x plan yg xde maslah bkn men smngt ag aku berendam...mmg aku xthn tp aku mmg tabah glr la tym berendam tu...bg aku bkn salu dtg sni so alang2 da dtg bek aku berendam pueh2...hehehehe...btw sgt feel and yiok ble da msk aku mls nk bgn nk kuar sbb agak tinggi aku nk pnjt kuar...so conclusionnye adk aku jz mndi2 gitu2 je mama yg dok tolong simbah2 kat dia...and mama mndi sket2...hahahaha...lawak2...giula kesahnye...otw blk mama sngt kate bestla pas ni 2 minggu skali kte dtg la sni...hahahahah...aku hanye mampu tersenyum..mama mmgla best dok jer aku yg dok drive...then ble smpi sume tkt nak mndi..ceyh...
otw blk tu ktorg singgah breakfats kat tepi jalan...hahahaha...cm layan je masing2 akibat kelaparan yg melampau sbb sudah pueh berendam masing2 dok mkn x berhingat..aku dok mkn lontong mama mee kari eddy mkn soto..then mama tmbh lempeng kelapa eddy lempeng biase...pergh xley bla kan..ingt breakfast kt gerai2 kampung murah ler...tp bkn men ag dia charge kan...tp xpela kate mama aslkan perut kenyang....hahahaha..sbb blk tu ktorg trs pickup ayh siap2 and ktorg trs shoot g mlk ade wedding kt mlk...naseb bek la ktorg breakfats siap2 sbb smpi tol ayer keroh jem bagai nak glr lame glr stuck kat jem....huhuhu... :)

0 kritikkan:

Post a Comment