Sunday, April 24, 2011

aktiviti mlm hari


pak cik mak cik ni mmg style k !

18th april 2011 -sje nak share ng korg aktivit mlm hari aku di kota raya nan indah lagi kedamaian...damai ke ??? agak damai la ble mlm2 kan...bkn apenye cte sal damai ni aku telah pergi ke jln damai...aku telah melepakkan diri kat castle arabic restaurant...hahahaha..cmfm2 la ramai familiar ng castle nie kann...kalo da melepakkan diri kat castle ni xlen x bkn mmg sheeshaa la kannn...murah dan terbayekkk...nice view nice environment...sumtym terase gak cm sheeshaa blkang kaabah...bkn men rmi kan pak arab dok lepak kat sni..standard smbil sheeshaa smbil borak2 smbil mencard...fuhhh mmg ngancam abes...nk lepak kejap pon cmfm jadi lame punye lepak kannn...cmfm kalo men card msti aku loser...blk2 loser..tp ble dah mng tbe2 cmfm org trkjut kehebatan aku...haha itu sume naseb je...after tu ktorg sume move to ampang ble dah sebut ampang x len xbkn berger om la kan...gambar atas ni adalah pakcik makcik berger om ni...mlm tu aku tlh melayan oblong daging dgn harge rm5.50....xngancam plak kan oblong dia...mmg x kenal erti kedekut btl pakcik makcik nie...ble dah siap tym nak mkn tu x bersepah plak aku nk mkn kannn...dah siap sume aku dok melepakkan diri mkn di bkt antarabangsa mmg scary la nk msk kat sni kan..tp ape yg penting mmg sejuk je dok lpk kt sni smbil membelai2 berger oblong tu...xplak aku mkn xpndg kiri knn kan tau2 je dah abes...td bkn men besar berger tu tbe2 je da abes...mmg best dan terbayek la...then pas mkn bley plak aku terlelap tdo kan...mmg biadabb btol aku ni kt mne je bley lelap...then dkt sejam gak aku trlelap bru la aku dikjutkan utk pulang..nek je keta aku trs lelap smpi la umh aku bru bgn...sungguh biadab ko ni ayu....tp nila aktiviti mlm ble xde kje nak wat...mmg best an have fun...perut terisi mase pon terisi..oh yeah !!! :)






0 kritikkan:

Post a Comment