Saturday, May 14, 2011

Asmara addicted !


asmara ouh asmara...cmfm ramai makcik2 kat umah skunk tgh hangat dok melayan cte asmara kan...btw aku tersgt la outdated bley kategorikan ketinggalan zaman la gak...mane x nye makcik2 sume da bz teremo tergeram terlayan dan seumpamenye dgn asmara 2 tapi aku bru terhegeh2 tgk asmara 2 episod 6 and baru je khatam asmara 1 rabu ritu...ngheh3 !!! tp pedulik hapekan...sbb aku mmg x sempat sgt skunk nak layan tv...mmg bz yg teramat2 laa...blk umh pn jap2 je tu pn tuk tdo then esk bgn continue ng kerje2 harian...x kre weekdays mau pon weekend...if ade mse terluang tula aku bru spent tym ng family and friends...ok back to my topic...sume org heboh nk tgk asmara...blk2 aku dgr asmara..asmara..asmara..buhsan glr...g kedai mkn org bukak asmara...oleh sbb aku sgt ketinggalan aku trpkse kne lyn asmara 1 tuk bg phm aku sanggupla mendonload complete asmara 1 wey kannn...pdhal dah berzmn pn asmara ni abes yg season 1...then bila da start je tgk asmara 1 nie waa trs non stop derr tgk asmara...waa siap tangkap lentok depan lappy dok tgk asmara...sanggup x wat kje len x bgn2 dri seat semate2 asmara k...bkn men kuatkan penangan asmara nie...but so typical melayu la cte dia..tp as usual seperti cite adamaya mau pn asmara aku sgt la addicted and caer glr babeng punye...even tau mmg ssh mau jmpe laki2 jnis cmni dlm dunia nie...pedulika hape kan...sgt ske sume actor2 and actress dlm cte ni...keep it up shahz jaszle...so ngancam k...ape yg ag best asmara 1 siap berlakon kat mmu tu derr...rse cm proud plak rse cm gempak even ktorg tau la x la gempak mane kannn...hauhauhauahua....best gak lakonan faralyana idris as melati dlm cte ni...nme so clasic kan..tp dia lwa weyh sweet sgt dlm cte ni...mmg best la cm lembut je dia dlm cte ni..auwwww....

paling bengang dlm cte ni ayah dia la..dato sahlan..datola sgt kan...tp hotak bkn men bengap ag...lakonan rahim jailani...tp kre dia terbayek la dlm lakonan sbb aku and para penonton sume bley marah2 dia kannn...pergh well done la....seyes aku xphm kalo dpt bapak cmtu...bley kategorikan cm ayah aku gak la lbey krg...sumtym ktorg sume x phm dgn ayah ape yg dia nak dlm hidopp...ceyh cte lebey pn x gne cm bukak pekung di dada plak kannn...tp seyes ape yg aku bley katekan kat sni lakonan rahim jailanai as sahlan dlm asamra ni serupa la cm ayah guwe...persamaan dlm dato tu mmg xla...tp dri segi pemikiran dia...huuuuu...bengang glr weyhhh !!!! so konklusinye disni marila ramai2 menonto segmen lestary ~ ASMARA di tv3 setiap hari selalsa jam 9mlm...for ur info now da msk asmara 2 rsenye dz week episod ke 11...so mari2 ramai2 mensupport series2 melayu weyh..sekali kne lyn gak weyh jgn dok lyn series omputeh je...hahahahahhahahaha...da end ~

0 kritikkan:

Post a Comment