Saturday, May 14, 2011

ayu.fever :P

date : 15th May 2011
venue : poliklinik ibnu sina senawang

ingat bieber fever je ke..ayu pon nk glamer gak jd ayu.fever...cito eyh ginie...akibat demam yg melarat bermula pd hari jumaat 13th may aku sgt xthn hari ni dan di bwa oleh mama ku ke klinik ibnu sina senawang...mane x nye since jumaat aku dok bersin2 non stop selsema yg sgt terok...kadang2 bersin kuat glr smpi pening kepala...then sakit tekak bagai...ble jln kadnag2 pening...ingt sehari 2 baikla...ni damsk 3 hari xbaik2...siap mlm smlm b4 tdo da mkn aktifast ingt bek la pagi ni skali makin terok plak kannn...pagi ni supposely aku kne kerje..ten tbe2 call manage,manager trs soh aku g amek mc...ape ag dgn pantas aku g clinic..alhamdulillah cz dpt mc...jmpe2 doktor...doktor nye ade demam ke aku pn xtau nk ckp cmne..skali dia cek dia kate ade demam...doktor pon sok aku mkn ubat and tdo...dia kte jgn mkn byk bnde bergoreng n mknan berminyak...baiklaaa doktor...yang pasti aku dpt mc rini..tenkz dok...btw now aku dok atas katil try cube tuk melelapkan diri tp tidak berjaya..naseb lappy ni peneman aku tuk meluahkan kate2 hati...so hopefully aku akan baik demam dgn segera dpt la aku melakukan kerja2 rutin harian aku seperti biase... :((

0 kritikkan:

Post a Comment