Sunday, May 8, 2011

MOTHERS DAY OUT ;)

DATE : 8th May 2011

TIME : 500PM - 900PM

VENUE : Sekitar Bukit Bintang

cito eyh ginie..after kami sume pulang dari pd berweekend di sne celeb bday si rania...mama dah x sabar2 nak dpt gak beg kegemaran dia yg diidam2kan...cz duit dah ade kt mate kann...so dia pon menghajak la aku n along tuk teman dia and si laki2 ktorg hantar ke rumah..so kre nk kate girls day out x best so sempena mothers day ni so aku nak letk la post title aku 'MOTHERS DAY OUT' disbbkan aku mmbwa dua org omak2 kan iaitu mama and along..so konklusi nye yg meneman mereka adlah as usual aku and rania...mama nak pergi gak LV nak xnak ktorg sume shoot g ke pavi cz along nak gak tgk bag gucci yg bru dibli oleh mokcu ktorg...finally ktorg telah menghabeskan mase di paviion and starhill...so saksikan la pic2 yg x seberape indah yg di amek oleh photographer yg x berhemah iaiti me@ayu shariff :)


candid by me...ngeh2 curi2 amek even x bley berpic dlm nie

location LV Starhill

menggedik sementare x rmi org lalu lalang

btw smmgnye x rmi pn org lalu lalang kat starhill ni kann...

tribute diz pic to mama after dah dpt new handbag !!! :)

as usual smbil melintas ffrom pavi to starhill amek pic lu

lek2lu :D

Happy mothers day to both of u !!!

behind da scene

(jangan pandang belakang)

ade saje pic dia


12 bijik j.co yg pelbagai !

b4 back tapau j.co tuk mereka di rumah dan tuk kami mkn smbil otw

sbb mereka di rumah sdg mmbkr ag bbq tuk kami sume

mkn2 for hari ibu sedunia :)


0 kritikkan:

Post a Comment