Thursday, May 19, 2011

'NOTE BOOK'

note book la sgt kannn...actually aku nk cte sket pasal note book yg aku dpt free tym aku g unimas dlu2...kre dtdlm goodies bag kot kannn...ade event ng bebudak unimas di sarawak....hahahah...best whoaa unimas layanan ktorg pon agak 1st class la..ble dpt dok kt situ rse cm x nak blk plak...proud plak aku tbe2 if jd student unimas kannn...sbb style la u dorg...tp panas bahang dia mmg x ley nak ckp la..mau rentung kalo aku study 3-4 thn kat sne..hahah..cukupla seminggu je event aku kat sarawak tu mcmperit aku alami kat sne...best mmg best tp peritnye sbb 1st day je aku smpi sarawak belom ag tdo belom ag event start ape2 sgt aku dah jth smpi mengakibatkan kepatahan tangan tulang ku patah dan terpakse tgn ku di simen...dan aku trpakse mengusung simen tuk skali slame seminggu aku di swak..bkn seminggu tp almost 2 month tgn ku di simennn...dala bdk2 prak unimas yg doktor tu dok merawat tgn ku ni..sumpah sakit wey dorg mcm xpro ag nak handle tym tu..xjmpe urat aku la tu la ni la...wargghhhh xnak ingat ag kes tu...hahahahahha :P
eyh back to my post...aku nak cte sket la pasal note book nie...setelah aku bergelar bdk u ni kan...bdk u la sgt kannn..xpernah sekali pon note book aku akan terisi penuh sampai page blakang ng note2 yg berguna...kalo ade dlu pn cmpur2 la dgn meeting aku tulis kat dlm buku ni...cmpur ng notes sket2...hahahaha...tp aku nak proud la..dgn banggenye aku nk cte kat snie...setelah aku berade di sni..dgn jayanya...hari2 aku mmbawa notebook aku ni...diisikan segala ilmu yg aku dpt di dlm nie...oh yeah di dlm ni terdpt pelbagai mklmt yg ade...segala subjek ni subjek tu...hahahahha...akhirnye aku berjaya memenuhkan buku ni dgn pelbagai ilmu yg aku dpt...tp nk cte sket buku ni xla lunyai sgt even hari2 pon aku bwa...nk comparekan dgn idop aku yg dlu...buku x la gune sgt tp lunyai nye ya Allah...tuhan jela tau cmne ghupenye...so akhirnye aku dpt terapkan segala ilmu yg aku dpt di dlm buku ni and akhirnye membuahkan kejayaan dlm diri aku...syukurrrrrrrrr ~ :)

0 kritikkan:

Post a Comment