Thursday, May 19, 2011

melalak & melantak

DATE : 19th MAY 2011
TIME : 12pm - 800pm
VENUE : SUNWAY PYRAMID

hehehehe riang rasenye hati ble dpt berambu ramba dgn rakan2 kannn..ctenye gini...seawal jam 10am aku dpt panggilan dri en.wan kte...dlm kemamai2an dlm kemengantukkan dlm kelalukkan aku mengangkat phone dan wan mengatakan ayu ros ajak karok ko nak x ??? cpt cek hp ko dia ade msg ko...aku dgn slumber dgn tanpe berfikir aku trs mengatakan nakkkkkk !!!! hahahahaha...aku pn trs cek hp trdpt 4 msg yg msk...1st from wan 2nd from ros 3rd from my daddy cool 4th from bla bla bla...then aku reply kat ros mengatakan aku on je..then aku bley smbung tdo blk...phm2 jela sbb pagi tu pkl 7 baru aku tdo kan...then pkl 10 wan da dok kejut aku...aku pon sempat reply msg ayah....then 1040 cmtu wan msg aku mmg aku trkjut glr la kate jd x nk g nie..aku pn trs melompat dir katil dan reply msg dia kate ko sanggup ke tunggu aku nk mndi n siap2 ni..dia kate dia ok je...aku pon trs la tarik towel and siap2 bagai sume...rosak plan aku nak mengemas blk nk mmbasuh bju and nk membersihkan ikan peliharaan aku hari nie...hahaaha sumpah glr skema kannnnn....
then siap 1130 cmtu ktorg trs grk ke booth ape ntah si wan ni nak dok beli support mmber..aku pn terpengatuh beli la gak smbil menanti ka si ros dtg pick up ktorg kn...dlm mse yg sme ros roger2 gak rakan2 yg len tuk join..then ktorg sume shoot trs gerk ke sunway dgn pantasnye...hahhah...smngt kekobaran membuak2 la tym otw tu kannn..dlm keta sempat pelahap roti ala2 subway yg dibeli oleh wan td...best plak nyesal plak x beli...lalalalalalala....
setibenye di sne smpt gak aku mengusha running shoes aku kat nike and adidas...then mengeluarkan duit di atm..and trs grk ke RED BOX...jeng2..ape ag trs amek blk and karok tym laa....pergh masyuk bai xplak 5 jam derr ktorg melalak kat dlm tu from 1pm - 6pm..suppose 3 hours kan tp dsbbkan blk tu xde org nak so ktorg dpt la extra 2 hours...style weyh smpi suruh pecah derr..xder suare..tym karok tu smpt la ida and wani join ktorg menyanyi skali..2 jam je kot..then dorg smbung g muvee g tgk nur kasih da muvee...hahahahahahah....ktorg pon dok smbung melalak smpi pkl 6 kat situ..aku da mle dok baring2 da dlm tu kannn...lihat sjela bercwm2 air yg kami mnm smpi dok 3-4 kali g rest room kannn...hahahahha...smpi org tu dtg skali la tukar btt mic ktorg...tp waaa nak cte kt sni..waa suspect der...haha kre respect la sore ko ros...terbayek dri ladang der..bkn takat af da sore lu der..mmg one in a million la sore lu derr...lu boley msk american idol derr...seyes waaa ckp sore lu mmg terbayek sgt...waa mmg admire la sore lu...kalo lu jd artis lu jgn lupe waa k...waa mmg support lu 100% la weyh...hahahahahaha..tp katenye x nak haku...lek2 sudah..yg pelik air dia x luak2...tp dia boleh maintain nyanyi je tnpe sakit tekak bagai weyh...bg je lagu tinggi kat dia siti ke ape2 la weyh..omputh punye lagu pn bak dtg la kan mmg sdp glr weyh dia nyanyi...tp seyes mmg best and merdu weyhh....
then next ktorg sume dok berjln2 disitu smbil mmbeli crispy popiah..then smbung melepakkan diri di popeye smbil melantak di situ...melantak bergosip..and dok berangan disitu..hahaha...after kekenyangan mkn bagai ktorg shoot gerak blk ke rumahkusyurgaku masing2... :)
nak ckp sni totally have fun ng korg2 sume2...mmg best and terbayek wokkk !!! :)

0 kritikkan:

Post a Comment