Thursday, July 14, 2011

Asia Tour Malaysia 2011 - Malaysia vs Arsenal


Time : 615pm - 200am
DATE : 13th July 2011
VENUE : Bkt Jalil ---> Damansara Utama

saat2 yg dinantikan sudah tiba...setelah rancang tuk pergi seawal awl tahun 2011 ag me n dan telah deal if cmfm arsenal chelsea dtg kte mesti pergi...ouh yeah akhirnye setelah tiket dijual seawal bln 5 dan telah roger2 aku tuk beli tiket...finally we got it da ticket...and finally today 13th July kami da berjumpa kembali setelah 2 thn kot x jumpe...and ape yg kami rancangkan telah berjaya...ngeh3 !!!
actually oth of us..and termasuk gak kazen dan and kwn dan yg same2 tgk game mlm tu adalah bkn la die hard fan for arsenal..we r dia hard fan for MALAYSIA and MANCHESTER UNITED...yeah seharusnye la support HARIMAU MALAYA and GLORY2 MAN U...heheheh...so of cz kami dtg pd mlm ni tuk support msia...hahahahaha...so smngt awal2 masing2 da deal pki jersey msia and bwk bendera jadah2 sume msia...hahahaha...
dan seawal jam 4pm kot da ade kt kl...pkl 5 dia da ade kt stadium...pkl 6 dia da msk stadium...kre dan as usual chop kan seat tuk aku la kannn...cz aku from kje x dpt nak gerak awl...615 baru aku gerak from damansara...mmg jem teruk la kan..almost 2 hours gak la aku dok dlm kereta..cz 815 baru aku dpt parking...tu pn aku dpt parking kt IMU...bkn men jauh ag kan aku berjln..naseb la ade bro yg sgt sporting tlg aku parking and dok jln ng dia smpi kt stadium..tp lu bro poyo la nak speaking2 ng waa...kte sme2 org msia...ckp melayu sudah ng waa...waa pn trpkse mmpoyokan diri gak la ckp omputeh ng lu bro..xmau kalah...hahahahaha...tp xpela naseb dia bek and ade gak peneman aku nk ke stadium...smpi di stadium as usual dan da tggu aku...tenkz dan smmgnye sweet mweet mlm tu...ngeh3 !!!
ape yg aku proud all da way from IMU to stadium of cz la rmi yg berjersey ARSENAL kannn...tp ape yg aku banggakan kat sni ade jugal yg pki jersey msia..boley katekan rmi gak..compare ng tym man u dlu...boley katekan penuh 1 stadium dok pki jersey manu...tp kali ni even rmi pki jersey arsenal tp sng gak la mate dok nmpk org pki jersey msia...bangga2..siap ade foreigner niger and omputeh dok pki jersey msia kot...whoaaa....glr la kannn !!!
so ape yg nak share kan kt sni..game sgt hambar..msia cm x dpt nak buat ape2 pn mlm tu..goal pn agak sng tuk arsenal jaringkannn...kre xde la goal cantik2 kan..dorg jz sepak sket2 je tuk goal..pergh aku mmg kecundang keceper dan seadenye la cz kalah teuk kan 0-4..ape kes ??? atleast dpt la 1 goal ke ape kann...wut to do...terbukti disni arsenal hebatla..tp xley nk lwn la energy dorg and size dorg cmpare size player msia kannn...hehehe..tp nice experience la ble aku msk stadium tgk game nie...syiokkk je sbnrnye...port pn dpt bek punye...so totally i'm happy last nyte..smpi abes batt camera dibuatnye...so utk lebih lanjut tgk la pic2 yg aku amek nie...


dri sudut tepi
before game - warming up
before start game
and
after game
syg sikit lagi nak dpt cap from player arsenal
tp almklum la trpkse berebut ng laki
so kalah disitu
rugi glr da dpt pgg da sket..cisss !!!

me wif dan !

me wif shereina !

ok fine
ble da berjersey msia
xpasal2 da berdiri tegak
cm nk nyanyi lagu negaraku kan ! :P

we r man u and msia fan no 1 ! :)

after game..finally bley katekan...
pape pn nak kate msia tetap di hati
and man u tetap hebat di mata ku :)

member dan tym kat unimas :)

tenkz2 dan...
gonna miss u a lot !
cehwah...lalalalala :P

after jer abes sume penyampaian hadiah..ktorg sume gerak ke damansara utama and dinner kat sne...kat foodcourt uptown damansara...ngeh3 !!! kat situ jmpe lagi kengkwn unimas si dan kannn...btw ape nak kate sni..tenkz a lot dan...cz concern bout me all da way from damansara smpi ler ke bkt jalil...keep text and call me...then siap banje air kat stadium bagai...and menaja dinner kami mlm semlm !!! kenyang smpi ke rini x abes dan...lalalalalala :)

0 kritikkan:

Post a Comment