Wednesday, July 6, 2011

50% TF mane nak dpt der !!! :P

(bukti aku amek ni pn akibat cair cz beratur pnjg glr)

TIME : 800pm - 900pm
DATE : 4th JULY 2011
VENUE : Tutti Frutti CYBERJAYAA terchentaaa !!!! :)

setelah digembar gemburkan oleh rakan2 cyber ku di twitter and fb mengatakan Tutti Frutti (TF) cj da bukak siap ade promotion 50% for 2 days...mmg hati aku membuak2lasmngtnye nak g kannn..al maklum la addicted sgt kan ng si TF ni...mmg plan nak g cj..tbe2 TF wat promotion plak mmg ag laju la aku nak g kan...so @ 730pm after work aku strait msg ena kate aku da abes kje and siap2 la aku jemput dia...setibe di cj aku smmgnye penat glr aki bat kemengantukkan mlm sblm tu tdo lewat akibat mnnton muvee dear john smpi 2am bru tdo...so bertukar driver la di cj..naseb eba lek nak bwa keta aku..tenkz weyh..then strait g TF..bapak lak aiii kan pnjg glr q dia...tp ni for da 1st tym aku amek bekas yg paling besar maroon colour tu..b4 diz share 2 org ke 3 org ke aku msti amek green colour..konon tkt terover bajet la kan..cz ag besar ag byk nk letk kan...tp ni dsbbkan 50% punye pasal ape ag marron colour laa..ble ag nak rse kan...so mmg napssuu melonjak2 la kannn...sume bnde nak amek...mmg sume flavour yg ade lah mlm tu bley katekan aku amke...of cz la choc aku akan lebey...choc lover kot...hahahaha...q bkn men pnjg napsu xley thn tgk yogurt ice cream tu dpn mate ng slumber aku dok menjilat...(A.A.K) kt cj je pn x jth der saham aku..bluekkkk....smpi kt counter dok timbang suppose aku punye RM27.80 tp akibat 50% jdla RM13.90...mmg puas glr kot weyh...sumpah aku balon sorg2 kali ni and x share lgsg ng sesape...mane xnye..ena pn amek 1 bekas adk ena pn amek 1 kwn dia pn amek 1 mmg x la nk share kan..mkn puas2 la sorg2..glr berbaloi...mmg pas ni aku puasala 2 thn x mkn TF melenkan ade org banje sgt2 dialu2kan...ngeh3 !!! :)

0 kritikkan:

Post a Comment