Sunday, July 3, 2011

Dear John...

" A romantic drama about a soldier who falls for a conservative college student while he's home on leave" wow from diz synopsis terus teruja glr nak tengokkkk !!! ngeh3 !!! gedik x ayu shariff..lalalalaa.. :P (A.A.K) bila dah habis packing brg kemas2 blk sume dok luar sje dok tekan2 info tgk cte ape yg menarek..skali tertarek plak ng 1 tajuk ni kat chanel 413 star movies...xtau kenape kan...emph mebi sesape yg followers aku yg close ng aku mmg terdetik la kenape aku excited nk tgk kan..cz aku sgt sensatif ng sentence words nie...hehehee...tym tu tgh ym ng aida pn dia soh tgk...hehehe...walhal jam da pkl 12 ni..aku nak bgn pg esk pas subuh da kne gerak...tp dsbbkan synopsis cte best aku trs layan kan...and cte ni akan abes pkl 145 aku masih berthn..cte dia pd awlnye sgt sweet and romantic glr...aku xley sbnrnye tgk cte sweet2 cmni..cmfm aku akan ingt memori lame kau ng si dia...sumpah mesti aku rndu glr...oh my bad la gatal sgt tgk kan....tgk dah x leh nak cntrl..nak2 cte ni melibatkan tentera ng studnet...ouh god betul2 exactly ng cte aku...demn nape aku terjebak kembali ni tuk memory aku..sdg kan mmg nak lupakan everything..xpela sbb da trtgk half way pn kan so terus kan jelaa...tp mmg pedih skait perit sume ade la tym tgk..even cte ni sweet sgt k ! dpt imagine gak la cmne kehidupan seorang tentera...and cm memahami perasan gilr tu ble berpisah ng bf dia...ouh demn kenape3 ??? aku terus tgk cte nie ayu ??? cte ni girl ni yg berubah...bkn laki ni even laki ni bz ng tugas...cam sian and malang kt laki ni ng ayah dia sakit and meninggal ng girl yg dialove move kat another guy but dgn ade reason laaa kenape dia tinggalkan...tp sian gak kat girl tu aku sgt paham perasaan dia...btw cte dia teramat la ending yg sdey kot...cm different kan ng situation aku...tp ala2 la kan jz terbalik kan je..so sume berubah mesti ade reasonnyer tersndri so ayu redha je jgn nk melwan..if lawan and mmberontak seolah2 aku melwan takdir...mebi knela ng my feeling while watching diz muvee...dlm cte ni sesuai gak bley katekan 'KALO DAH JODOH TU X KEMANE' not bad la cte dia sgt best sweet and ending pn best ! btw i miss miss and miss...but i cant...keep stronger ayu,,,i noe u can do it ! plzz keep smiling ayu dont be sad again ! :)

0 kritikkan:

Post a Comment