Thursday, July 21, 2011

FLORIA 2011

TIME : 800pm - 1100pm

DATE : again 16th JULY 2011

VENUE : Putrajaya Precint bape ek ? xhengat la :P


ok post aku kali ni cm cite siri berepisod plak kan...starting from ulu yam my 1st post on 16th july ng office m6 bwa ke bon odori 2nd episod wif zaim then now 3rd episod floria di putrajaua wif rakan2...ok after teruja di bon odori zaim n me rush shoot trs ke putrajaya tuk menteruja kan diri di sni plak...hahahaha...ena sheial sapit and 'rakanye' ape ek nme b kot da tunggu di sne...so lihat sje la pic2 yg diambil oleh photographer yg sgt profesional bg guwe...echecheh xley bla kannn...tp sgt best la sbb mlm tu ade 2 photographer skali mr.sapit and mr.zaim...so kemane sje bley nak post la konon2nye kan sbb camera kiri knn ade la katekan..cehwah..xley bla kannn...


ena & sheila



ena & me


again me n da hawtest :P


xnak lepaskan peluang amek pic ng ena da hawtest ! :D



wah sumpah cm sibling bahagia

ng adk bradik wa pn xamek pic cmnie ! :)




bunga2

seyes aku jd girlish tbe2 ble nmpk bunga !

i like !

nak bunga !!!! :)

dgn mereka

ok kini bermula la episod ke 4 kre final episod la tuk post aku kali nie...mmndgkan jam pun telah menunjukkan 12am so kre da 17th july so kne abeskan cte awal2...hehehe...after floria ade 1 kes terjadi bila zaim sdg asyik mengmbil gmbr ade 1 perfromance kt situ and aku ena and sapit sibuk bergmbr...nak jadikan 1 cte hp aku plak abes batt...so zaim ilang tbe2 and susah tuk dikesan...cari punya cari no tbe2 da ujung bru terpikir tukar hp ng sheila and msk la msg si zaim and call from zaim..rupa2nye dia da tunggu kat kereta...aloloh sianye dia kne tunggu lame kannn...so ktorg pn separate ke kereta masing2 and jumpa di js cyber...setibanya di jz as usual aku pnjm hp zaim tuk msg ena...kate mereka stuck di kesesakkan lalu lintas di putra ag...aku and zaim tym tu da order mkn pn...dlm mse yg sme dok memujuk @ diskus ng zaim sal esk...pujuk la zaim tuk stay cj cz aku nk lepak ng kwn2 aku..dia pn sibuk la mncri kengkwn yg masih ade di cj tuk tumpang tido 1 mlm...last2 dia on kre ok la dia stay di cj and aku dpt lepak2 and hangout lebey lame ag ng mereka...ouh yeah...1230 cmtu antr zaim kt ostel cj...then ktorg sume move gerak ke sepang g ke area2 inti college tuk dinner...ktorg dinner di al-zahara...kedai arab and dok shee shaa skali kat situ smpi order 3 balang derr...xhengat kannn...as usual men card kat situ repeat byk kali smpi lebam smpi la ktorg last cstmr tym tu da pkl 4am...ktorg pn shoot ke nilai cri karoke yg konon nye open 24 hours skali da tutup....so ape ag mcd tym la...lepak kat mcd nilai putra smpi la pkl 615aam...so again lihat la pic yg di ambil oleh pelbagai photographer...hehehe :)


ag skali ng si ena !



setiba di mcd terus charge hp

cz seharian gne hp smpi batt kong glr !






again and again

aku bley tdo @ terlelap di mana2 shj !



faiz and shy sdg stalker

FRASHIES !

aish super senior betul !

ok finally b4 end

tenkz to sapit as mr.photographer !


lastly but not least after mcd ktorg sume shoot grk blk cj..as usual ena n sheila berferari ng aku smbil lyn lagu melayan jiwa di dlm ferari guwa...

pagi tu 2945 dlm morning call from zaim tuk grk blk pkl 1045...so 1040 aku grk kua blk pick up dia di hb2 and rupa2nya mlm td dia tdo di surau...alah sianye cz kat blk mmber dia pack glr rmi tumpang tdo...oops sory zaim...

ok abes la episod aku kali ini sempena 16th JULY 2011...sgt2 happy aku x bersedih cm last yr ag...aku dpt spent tym ng sume org2 yg best...trmsk la ng family aku..cz tmrw kre 17th july tu mlm aku dinner plak ng sume family aku..kecuali adk aku je xde...mama ayah along abg sab n rania dtg rumaha ku and bwaaku g dinnerr...ouh yeah...hopefully aku semakin happy ag pas ni...aku sudah bley lupakan kesah lame...tenkz !!!


~ok da end~




























0 kritikkan:

Post a Comment