Tuesday, July 12, 2011

jasamu dikenang !

TIME : 1230am-315am
DATE : 13th July 2011
VENUE : Js Cyber

yes akhirnye aku menyerah diri tuk hadirkan diri bermlm di cyber...ouh demn bnde yg sgt aku elakkan dan sgt berjaga2 akhirnye aku terkena juga...apakan daya silap sndri kan..citenye begini aku plan mau menyaksikan training for arsenal today kat bkt jalil...bkn men smngt aku abeskan kje awal rini and strait ke cber tuk arsenal punye pasal...walhal aku fifty2 nak tdo ke xnak kan kat cyber...tp dsbbkan da alang2 kat cyber so aku jz tdo jela bair la pn esk aku kne msk ofis awl cz kantoi ng boss cz today aku blk kje awal...then aku choose la tuk bermlm 1 hari di cyber...x terpikir pn ng bnde2 yg cmni..sbb aku ingt last mnt aku dtg so xde la pape plan yg sempt dorg rancangkan..tp terlupa plak dgn teknologi canggih terkini masing2 ok berbbm la itula inila..so akhirnye semuanye berjln dgn agak sukses...tp yg mlngnye akula sbb xtau pae and terkena bnde2 ni...tenkz la korg krn berjaya mengkaburi mateku...sdgkan ena smmgnye dok bz ng hp from aku g bkt jalil smpi la ke mlm aku dnr ng dia kt js...tp aku terdetik and x terfikir lgsg la yg bnde cmni akan jadi...so btw tenkz korg ng advance balingan tepung for my upcoming bday...aku akan make sure kan nx tym aku x kan berade di sisi anda ketika and sepnajang bln july...ngeh3 !!! so lebih lanjutkan saksikan la ic yg x berapa sempat nak snap...

nila hasilnye setelah bbrapa kali cubaan balinagan tepung dari aku
x sempat melarikan diri
and pasrah menerima segalanye
krn dikepung oleh faiz dgn botol shee shaa
and mereka berada di sekeliling aku

sdg asyik bermen card
and konon2nye kimi tlg aku
tbe2 hujanan tepung jatuh kat aku
demn !!!

tenkz la pda insan2 yg sudi memplan semua2 ini yerk !!!
(buat susah2 je) :P

kimiiiiiiiiii siap ko !!!
berani yerk buat aku..
ko tunggu !

ok ap ko pn same yerk !

btw sgt la geram tp aku ok je..best and happy..tenkz la pd korg2 yg sudi merancnag segala2 ini yerk..tenkz pd ena danny faiz kimi shaa sheila sapit deng ida teha...appreciate... :)

1 comment:

  1. wahai cik ayuu, semalam 13 july yee.. bulan january.. ko mamai sgt nehh. haha :P

    ReplyDelete