Friday, July 22, 2011

kekeceperan dalam kegumbiraan


ok finally today dpt gak tgk ulangan msia vs chelsea di rumah kbtln rini aku blk di rumah ku syurgaku di seremban terchenta kannn...ape yg nak share kat sni...kekecepran aku mulai terasa sebulan yg lepas ag...setelah aku check my schedule aku kne outstaion ke perak diz week from 18-22th july...aku sgt sdey keceper kecundang keciwa and seumpamanye...after tgk schedule strait text dan kte cm x dpt g...dan smngt ag kte mntk mc or mntk tukar yu jgn lepas kan peluang ni support malaysia...hahahahahaha....tp apekan daya aku pn bru je kje kan...x kan nk tnjuk perangai merepek2 kan..so trpkse akur ng my outstaion schedule...pdhal dan da smngt dri awl thn ag ckp simpan duit yu bln july cmtu chelsea dtg msia...bln may ag ktorg da dpt kan tiket...so ginila kte hanya mmpu merancang tuhan yg nntukan segalanya kannn....so xpela kje gak penting tuk aku tuk mencari sesuap nasik...
so one day b4 game aku da sdey2 dok msg dan x dpt g sume...so spnjg game dptla update report from dan...mmg kesal sgt la sbb x dpt g kan..cz game cm best glr...pastu aku mlm td dok lepak kat hotel je...cz kakak2 ni sume x mnt bola...so dok layan u saka pergi jauh2 and tunggu anissa episod last...tp anseb terubat gak luka aku bila dan msg aku keep update anything bout game...
so ape yg aku kegumbiraan disni after chelsea x dpt membelasah teruknye pd malaysia...even msia hanya kuar kan pemen pelapis shj...player tuk kelayakan olimpik...pergh bley thn dowh msia skunk..ng chelsea club yg sgt mantap pn mereka bg 0-1 je..congrates la msia...cmfm game mmg best glr kan...pergh rugi glr x dpt g tgk !!!!
so today aku dpt wt kesimpulan after tgk game...msia sgt bersungguh men and chelsea byk je peluang tp xde rezeki kannn...free kick tuk chelsea from drogba pn mmg x spptnye goal...kat line kot...ape reff nie...so suppose 0-0 tp appe pn smngt aku tuk support msia tetap kuat...keep it up msia...so x saba nk tgk msia vs singapura esok...saksikan apabila harimau menentang singa...harap2 msia mng di tmpt lwn dan terus gigih tuk mng di tmpt sndri 28th july nie...ape ag ayu simpan tenaga tuk 28th ni yerk...again goin to bukit jalil !!!! :)

0 kritikkan:

Post a Comment