Friday, July 29, 2011

GDO wif lovers !
















TIME : 8 pm - 5am
DATE : 25th & 26th July 2011
VENUE : Ikea - Curve -Cyber

ok da tgk pic kannn...jz nak share cerita kesah2 melalui pic ni...isnin bersamaan 25th aku ade training di ofis...and then abes je training trs shoot ade celeb dato @ my big boss and ktorg ade pesta buah lah kan smpena bday dato ni...suddenly cek hp ade msg from ena kate nak dinner sme2 kat dmnsara..aku pn on jela sbb aku mmg x mkn dari pagi pn...jz mkn buah tu je...konon lunch tapau food ingt kan sempt tp training yg sgt pack x sempt nk mkn yg tapau tu and smyg pon curi2 g...then after mkn buah sume tu dok kol ena katenye dia bru nk grk dri cj...so aku pn blk dlu tuk mndi2 n tukar bju...aku lek2 je siap kan sbb dorg bru grk kan and cmfm jem..skali betul2 aku bru pas mndi aida kate dia da smpi...aku pn cm trkjut haa smpi mane...sbb siang td aku da deal ng dia kte x jd kuar...pape kalo nk kau roger...and ena je roger aku kte nk dnr sme..tbe2 aida plak yg roger kte da smpi...aku pun menggelupur la tnye smpi mnae dia kate da smpi ikea sume..aku pn trs dgn pantas siap2...hahahah..so tarik je ape bju and tudung yg siap ade x perlu di iron bagai...
then betul2 kt trafic light curve tu ena kol kate dorg da smpi...hahaha...smpi je kt ikea trs q bli food tgk faiz and anb pn ade..da bli2 mknan skali tgk kat seat aida n dayah n sapit pn ade...wow syioknye...mmg terbayek laaa kan..skali mkn2 borak2 sume...skali cake kuar dari tgn dayah yg sork bawah meja rupanya...mmg aku bajet ni danny punya la..da dayah pn bg cake tu kat ena trs kannn...skali danny g smoke blk2 je dorg pon dok nyanyi lagu happy birthday..aku pon dok join la skali...skali tgk2 kat cake tu terselit name aku gak...hahaha...pdhal bday aku da 10 hari lepas...hehe stilla de org celeb..best glr weyh !!! suke2 sgt...then start la ktorg bergambar2
after bergmbr2 and memakan cake bbdk laki sume sibuk nak rush blk sbb ade futsal..aku cm alah sdeynye korg da nk blk..x sempt nk amek pic byk2...skali trs ade idea kte mlm ni stay cj and aku antr nab n ena blk then ktorg yg pmpuan ni bley stay tuk berburak2 lebey lame and bergambar !!! skali deipersetujui oleh kaum2 adam :)
after mereka bla ktorg da confuse nk lepak mane sbb btl2 ade kat car park ikea tu..skali tercetusla idea nk lepak bla bla bla..akhirnye kami menuju ke destinasi as usual di teh tarik da curve...mmg style glr..park bkn men jauh sbb nak bergmbr punya pasal...tp smmgnye sgt puas ble da lepak ng org2 yg best yg sekepala yg sng berburak sng nak cte ape2 pn tanpa rasa sakit hati and bengang...btw tenkz to aida ena dayah nab faiz sapit and danny yg ade sama2 mlm tu...sukerr giller k !!!
next aku blk umh ng ena dan nab amek bju aku nk g kje esk..and start enjin gerak ke cj then pick up shaa and lepak di js...then jap ag danny and faiz dtg tu shee shaa skail..ktorg lepak berburak bagai sume smpi la pkl 5am..xhengat dunia esk aku kje and ade 2nd training plak..pergh terbayek la ble lepak ng korg trs x rase ngantuk penat letih sume...korg sume mmg terbayek dan best glr la..seyes syg grl korg !!! mmg x kan lupa korg sbb tanpa korg x mungkin aku akan tersenyum dan happy cmni..may be aku still dlm kesedihannn...tenkz !!! :)

0 kritikkan:

Post a Comment