Saturday, July 2, 2011

ronggeng di mlm hari


TIME : 7.00pm - 12.ooam
DATE : 30th JUNE 2011
VENUE : ikea , da curve, cineleisure :)

hangout wif ena my besties friends hahahaha...smmgnye syioknye x terkate la..dari jmpe smpi la nk ke blk x henti2 berckp ade je bnde yg nk diceritakann...plan ktorg nak ke ikea cz ena nk berbuka puasa..aku plan gak nk bli benbrg umh sket..tp da berburak kat ikea tu smpi x hengat rse x syiok plak nk shopping brg kan..so borak di utamakna dulu..smbil ena mkn berbuka smbil berburak...almaklum la aku tym lunch pn dok mkn mee sup je so smmgnye aku kelaparan juge...blk kje trs shoot tkr bju jap and trs gerak ke ikea..pdhal x jauh mne pn ikea ng umh aku tp jem punye pasal smpi azan mgrb bru aku smpi di ikea..ena 6 lebey da smpi ikea pn bersme danny terchentanye...ngeh3 !! sorry ena aku lmbt hahahaha...bkn salah aku tp salah kan kesesakkan lalu lintas k...sampai je sne aku n ena trs g bli food tuk dimkn..mmg beli xhengat la sume bnde rse nk beli...ktorg amke daim choc cak e sorg satu tuk danny gak...then meatball sorg 10 bijik...egg tart...an chicken wing...kre ckp la food ktorg ng drinks and including dessert ok...hahahaha...puas hati glr k biarla mhl pn tp mmg terbukti sedap glr babeng...then duduk je mmg masing2 dok pulun mknla..smbil2 tu sok sek sok sek gak la mcm2 cite terkini dan terlepas yg x sempat di hapdate...hahahaha..lawak and menyeronokkan...after mkn ktorg trs shoot g lepak curve...sempat la ena dok shopping baju bagai kan kat mng...then pusing2 tgk sale bagai...then ape ag camerawhoaaaa laaa..ape gne bwa camera kan..so ape ag amek gamabar la...bkn salu pn dpt amek pic ng ko ena siap 'PAKEJ' ng danny ag..ngeh3 !!! so selanjutnye saksikan la pic2 yg di ambil di situ lebey update aku cite kan each detail ape yg ktorg lakukan mlm tu..hehehehe :)

ena whila waiting da q

me after da payment ! :)

nila hidangan kami tuk di ikea
berbaloi kenyang and memuaskan
feeling good :)

bergmbr b4 makan !
after mkn mmg licin glr
segan nk upload :P

ena pn sme k
danny siap g tmbh 5 meatball ag !
xckp 10 :P

mereka ! sweet !
semoga berbahagia dear friends :)

me bersame my future car...(dreaming)
alfa romeo auto show dlm curve :D

bkn test driving
tp test nak berpoyo sebentar :P

mereka bergmbar dgn kereta idaman...yeker ?
xtau nk letk caption ape sbnrnye :D

nak jugak ! yang ado ! :P

all da way the street from curve to cineleisure..derr :P

ade aku kesah !

borink !

sporting la ko danny !

pergh ena sbnrnye tinggi kot...lebey tinggi dari danny :P

eyh tinggi dari aku gak kot !!!
:P

tipu ni... :)

nak gedik tp x sanggup la nak betray kwn sndri :P
(merepek)

nak poyo tp aku tersenyum lebey !

uik ayu pasal ko senyum ag
ni pic poyo k !

yeah poyo gak akhirnye
smmgnye kedua2 nye realiti sgt poyo..derr :P

penat jln penat bergmbr
lepak jap kat TEH TARIK PLACE :)

pandai o pilih port...kan danny :P

lawa gak backgorund ko ni ena :)

eyh tbe2 background aku pn jd lawa !

gedik la ko yu !

hehehe
mcm2 aksi org la tgk kat sni kan
prmpuan bertdg smoke la
itula inila
dunia3 !!!

berjam lepak kat sni
best burak ng ko
da rse cm lepak kat warung tepi2 jln kt kampung
tp warung ni bkn sebarang warung
tepi jln asyik dgr lambo punye derumannn jeee...vrooom :P
poyo !

inila buktinye
pas da penat burak jenguk jap rpenye lambo ni dok sblh kedai tu je :P

kalo dpt hantaran kawen lambo sejibik style gak kan :)
bernagan jela yu
tp doa la kot2 betul2 kenyataan kan
sape tau rezeki ayu kannn :P

x segan lgs nk amek
cz kt situ xde sape pn yg heran
ktorg je terheran lebey2 :P

eyh nak gak maamt ni rpenye amek pic ng keta
ingt kan x teringin :P

ok gitu la kesahnye...then trs g ikea g cri keta kat parking..sempat la ena n danny nek ferrari aku dok cari keta dorg kt parking kannn...btw best lepak ng korg..next tym free keta lepak ag cmnie k...ingt plan kte next mau mkn mane plak k...ingat tau enaa.a..teringin gillerr...cepatt kumpul duit dri skunk !!! :)

0 kritikkan:

Post a Comment